MYSIG DAG I GOTTSKÄR

Tillbaka i bloggandet och till min gamla blogg. Hoppas ni följer!
Tidigare idag åkte jag med mamma och pappa ut till gottskär och fikade i solnedgången. Det var riktigt mysigt att åka med, tvekade i början men efter många om och men följde jag med och det ångrar jag inte nu. Man ska ta vara på varje stund man får med sin familj och just såna här stunder är dem man kommer komma ihåg.
Efter vi varit i gottskär åkte vi hem och möttes av en bastu när vi kom innanför dörren så vi har sprungit runt och öppnat alla fönster och dörrar för att det skulle bli kallare. Men mitt rum lyckas då aldrig bli svalt, här inne är det 100 grader om inte mer, helt sjukt!

Tänkte ta och sova nu, en stor dag imorgon. Släkt kalas och uttgång! För jag är ju trots allt 18 och får göra sånt nu ;)

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0