SLÄKTKALAS

Har blivit grattad hela morgonen, på facebook och ända från Australien. Min syster ringde från australien kl 12 imorse och sjöng, vill ha henne här idag! Det är ju inte varje dag man fyller 18!
Har solat lite nu på morgonen och sen fick jag följa med pappa ner till kungsmässan och välja ut något jag ville ha, men som vanligt hittade jag ingeting så det jag fick hoppa över det och ta det någon annan dag istället. Och vad gör jag inte när jag kommer hem, jo! jag hittade en as snygg klocka jag ville ha, så nu ska få den någon gång nästa vecka.
Har precis tagit på mig nu och om en halvtimma kommer hela tjocka släkten. Vet inte om jag kommer blogga något under dagen för ikväll blir det uttgång så kolla in imorgon! :D

Puss




det blev en liten annorlunda dagens!

Kommentarer
Postat av: LINNÈA OLSSON

sötnos!

2009-06-29 @ 20:08:34
URL: http://glassmedtopping.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0